GYŐRLADAMÉR
község hivatalos honlapja

Hírek

Húsvéti üdvözlet

2020-04-09 Az idei kicsit más lesz, mint eddig
Nem tudjuk, hogy ez még meddig
Megy, de a lényeg a családi szeretet
Idén nem mennek locsolni a gyerekek

Húsvét ünnepét nem veheti el semmi
A tojást otthon a nagymama festi
Legyen ennyi elég, többet nem lírázunk
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk!

Általános iskolai beiratkozási

2020-04-08 Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

Tekintettel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletre, az általános iskolai beiratkozás folyamata a 2020/2021. tanítási évre vonatkozóan az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata alapján történik.

Jelen tájékoztató levelünk a 2020/2021. tanévre történő általános iskolai beiratkozással kapcsolatos fontos szülői feladatokat tartalmazza. Kérjük, figyelmesen olvassa el!

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben gyermekét a lakóhely szerinti körzetes általános iskolába szeretné beíratni, akkor az intézmény felé csak a szándék megerősítése szükséges, ebben az esetben a beiratkozás automatikusan megtörténik. Amennyiben másik intézményt választanak, akkor kell benyújtani jelentkezési kérelmet a kiválasztott iskolába.

A veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük, hogy gyermeke általános iskolai beíratását lehetőség szerint online módon intézze a KRÉTA rendszer e-Ügyintézési felületén keresztül, amelyet a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap elérhetőségen talál meg.

A beiratkozás szakaszai:
A beiratkozás két szakaszban történik:
1) A beiratkozás első szakaszában 2020. április 6. 0:00 óra és 2020. április 24. 24:00 óra között azok a szülők/törvényes képviselők adhatják le beiratkozási kérelmeiket, akik
• nem állami fenntartású általános iskolába,
vagy
• állami fenntartású, de körzettel nem rendelkező általános iskolába kívánják gyermeküket beíratni.
A körzetes iskolák listáját a https://kir.hu/KIR2_KORZET_3h/Pub/Index oldalon találhatja meg.

2) A beiratkozás második szakaszában 2020. április 28. 0:00 óra és 2020. május 15. 24:00 óra között azok a szülők/törvényes képviselők végezhetik el a beiratkozással kapcsolatos ügyintézésüket, akik gyermeküket:
• olyan körzettel rendelkező általános iskolába kívánják beíratni, amely azonban nem a gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskola .
• a gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába kívánják beíratni.
Minden olyan tanuló 2020. április 28-án automatikusan felvételre kerül a lakóhelye, tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába, aki nem nyert felvételt az első szakaszban, illetve nem adta be a jelentkezését más általános iskolába. Ebben a szakaszban szükséges megerősíteni azon gyermekek jelentkezését, akiket a szülők/törvényes képviselők a lakóhely szerinti körzetes általános iskolába szeretnének beíratni. Tájékoztatásul jelezzük, hogy a gyermek automatikus felvétele a lakóhelye alapján körzetes általános iskolában létesül [az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata 2. d) pontja szerint]. Amennyiben Ön a lakóhelyétől eltérő tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába kívánja beíratni a gyermekét, kérem, hogy vegye fel a kapcsolatot az érintett általános iskolával.

A beiratkozáshoz kapcsolódóan az alábbi dokumentumokra van szükség, melyeknek bemutatása a jelenlegi helyzetre tekintettel elegendő, ha csak a 2020/21-es tanév első napján történik meg.
• A gyermek személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány
• A gyermek nevére kiállított TAJ kártya
• A gyermek nevére kiállított lakcímet igazoló hatósági igazolvány
• Nyilatkozat az életvitelszerű ott lakásról
• Nyilatkozat a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozóan

Az online felületen a gyermekek körzetes iskolába való beíratási szándékának megerősítése úgy történik, hogy a gyermek azonosításához szükséges adatok megadása után megjelölik az intézményt. Online jelentkezés esetén a felületre fel lehet tölteni a dokumentumok másolatát, személyes megjelenés esetén pedig kérjük bemutatni, illetve átadni az intézményi ügyintézőnek. A 7/2020. (III. 25.) EMMI határozat alapján az online beiratkozás esetén az eredeti iratok bemutatására a 2020/2021. tanév első napján kerül sor.
Az életvitelszerű ott lakásra és a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozatokat elektronikus beiratkozás esetén a KRÉTA e-Ügyintézés felületén - az adatok megadását követően - az „Előnézet” ikonra kattintva tudja letölteni és aláírást követően fel tudja tölteni a rendszerbe. Személyes megjelenéssel történő beiratkozás esetén a formanyomtatványokat az intézmény biztosítja.

* Felhívjuk a figyelmet, hogy iskolánk esetében csak a második szakaszban van lehetőség a beiratkozás folyamatának ügyintézésére ennek időpontja: 2020. április 28-május 15-ig

Amennyiben az elektronikus úton történő beiratkozás az Ön számára nem megoldható, a köznevelési intézmények lehetőséget biztosítanak a személyes ügyintézésre is. Tájékoztatjuk, hogy személyes megjelenéssel történő beiratkozás esetén a járványügyi helyzettel összefüggésben bevezetett fokozott óvintézkedésekkel kell számolni.

* Iskolánkban a jelentkezések személyes benyújtására naponta 8-16 óráig van lehetőség kizárólag időpont egyeztetés alapján az alábbi fórumokon:
Telefon: 96/602-748 , +3620/374-69-62
e-mail: iskola@gyorladamer.hu vagy iskolaladamer@gmail.com
Kérjük, hogy az időpont egyeztetés munkanapokon 8-14 óra között történjen.

Felhívjuk figyelmét, hogy a két szakaszban történő beiratkozás során a második szakaszban csak egyetlen általános iskolába kérheti gyermeke felvételét.

Óvodai és Bölcsőde beiratkozás

2020-04-06 Tisztelt Lakosság!

A Győrladamér Bóbita Óvoda és Bölcsődei beiratkozáshoz szükséges formanyomtatvány megtalálható a Dokumentumok mappa - Óvodai és Bölcsőde beíratás almappában!

Dr. Szegedy Judit fogorvos tájékoztatója

2020-03-30 Minden hétfőn 8:00-12:00 és kedd 12:00-17:00 között a rendelés
helye : Győrzámoly Rákóczi u 49/b

Minden szerda 13:00-15:00, Csütörtök 9:00-11 :00 és péntek 9:00-11:00 között
a rendelés helye : Hédervár Fő u
Telefonszám:: 06-70-653-85-48
Előzetes telefon szükséges !!!!!!!

Ez alól kivétel Április. 1 szerda, amikor a rendelés helye : Győrzámoly
ideje : 8:00-12:00 között.
CSAK SÜRGŐS ESETBEN, FÁJDALOM ESETÉN VEHETŐ IGÉNYBE.!

Nemzeti Agrárgazdasági Kamar tájékoztatója

2020-03-27 Tisztelt Tagunk!

Köszönjük, hogy munkájával továbbra is támogatja a társadalmat, még ebben a mindannyiunk számára nehéz helyzetben is! Falugazdászaink mindent elkövetnek azért, hogy továbbra is zökkenőmentessé tegyék az ügyintézést és maximális támogatást nyújtsanak tagjainknak.
Tudjuk, hogy az egységes kérelmek benyújtása kiemelten fontos mind az Önök, mind a Kamara számára, ezért igyekszünk minden lehetséges formában segítséget adni az ügyintézés során. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a kormányzati járványügyi rendelkezések értelmében megtette a szükséges intézkedéseket, amelyekkel tagjaink és munkavállalóink egészségét is óvni tudjuk. A kérelmek beadásának gördülékeny lebonyolítása érdekében új szabályozásokat vezettünk be, amelyekről folyamatosan tájékoztatjuk tagjainkat a www.nak.hu oldalon is!
Idén az egységes kérelmek szankciómentes benyújtása április 6. és május 15. közé esik. Fontos, hogy ebben az időszakban is kiemelten figyeljünk egymásra, ezért az alábbi lépéseket tesszük meg tagjaink biztonsága és magas színvonalú kiszolgálása érdekében:

· Egységes kérelem beadásban érintett tagjainkat falugazdászaink telefonon keresni fogják. A kérésünk, hogy várják meg ezt a telefonhívást, és a vírus megelőzése érdekében addig ne keressék fel személyesen a falugazdász irodát! Ha április 20-ig még nem kaptak telefonon értesítést, akkor hívják központi ügyfélszolgálatunkat a 06-80/900-365 számon a további tennivalók ügyében.

· Idén egy jelentős ügyfélkör számára lehetővé tesszük, hogy falugazdászaink által, telefonon keresztüli segítségadással, személyes kontaktus nélkül, vagy rövidebb személyes ügyintézéssel is beadható legyen a kérelem.

· Személyes ügyintézésre kizárólag telefonos vagy e-mailen történő előzetes időpont foglalással van lehetőség.

· Kérjük tagjainkat, hogy a megbeszélt időpontra pontosan érkezzenek, hogy ne kelljen az irodán kívül várakozniuk, ugyanis a megelőzés érdekében az irodákba csak az ügyintézés idejére engedhetjük be ügyfeleinket.

· Az Egységes kérelmek beadásának időszakára még komolyabb megelőző protokollt dolgozunk ki. Minden falugazdász irodában kézfertőtlenítőket helyeztünk el, naponta többször takarítunk, fertőtlenítünk, megteremtjük a feltételét, hogy a munkatársak és az ügyfelek kellő távolságban tudjanak egymással találkozni, ügyeket intézni.

Az EK beadások időszakában érdemes átgondolni és mérlegelni a szélsőséges időjárás okozta kockázatokat is, melyek a különböző növénybiztosítási lehetőségekkel védhetőek ki. Falugazdászaink ebben is tudnak segíteni.
Ha bármilyen további kérdése felmerül, a www.nak.hu weboldalunkon tud tájékozódni, a 06-80/900-365 telefonszámon pedig központi ügyfélszolgálatunk munkatársai készséggel válaszolnak kérdéseire.

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Közösség