GYŐRLADAMÉR
község hivatalos honlapja

Ügyfélfogadási rend

2021.03.29 7:47

Tisztelt Lakosság!

Az emelkedő megbetegedésekre tekintettel a Magyar Közlöny 51. számában megjelent a Kormány vírushelyzettel kapcsolatos védelmi intézkedéseinek szigorításáról szóló rendelete.
Ennek értelmében tájékoztatom Önöket, hogy
2021. március 29. napjától 2021. április 7. napjáig
a Dunaszentpáli Közös Önkormányzati Hivatal Győrladaméri Kirendeltsége az alábbi rendben működik:
Kollégáink ügyeletet látnak el az Önkormányzati Hivatalban.
Ügyfeleink számára az elektronikus ügyintézés (ügyfélkapun keresztül) továbbra is biztosított. Kollégáink az alábbi telefonszámokon illetve elektronikus levelezési címeiken is rendelkezésre állnak munkaidőben, valamint fogadják megkereséseiket:

Kelemen Dóra jegyző 06-20/4329880 jegyzo@gyorladamer.hu

Lukácsné Ozsvárt Nikoletta
igazgatási ügyintéző/anyakönyvvezető 06-20/4848144 igazgatas@gyorladamer.hu

Siposné Kovács Katalin
pénzügyi ügyintéző/anyakönyvvezető 06-20/4340122 penzugy@gyorladamer.hu

Németh Martina
gazdálkodási ügyintéző 06-20/4115757 gazdalkodas@gyorladamer.hu

Bauer Ágnes
adóügyi ügyintéző 06-20/4329766 ado@gyorladamer.hu

Személyes ügyintézésre kizárólag a személyes megjelenést igénylő ügyekben (anyakönyvi ügyek, lakcímügyek, stb.) van lehetőség az ügyintézővel történő telefonos egyeztetést követően!
Ebben ez esetben kérjük, hogy csak az ügyintézésre jogosult jelenjen meg kísérő nélkül.
Hivatali ügyintézés során a maszk és a kézfertőtlenítő használata továbbra is kötelező!


Kelemen Dóra sk.
jegyző

Közösség