Tisztelt Lakosság!
A fővárosi és vármegyei kormányhivatalokról, valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 568/2022. (XII.23.) Korm. rendelet alapján
az alábbi ügyekben kérelmeiket a Kormányablakhoz kell benyújtani:
• Egy lakcímen lakó személyekről hatósági bizonyítvány kiállítása (erre leggyakrabban a felsőoktatásban résztvevők kollégiumi elhelyezéséhez, ill. ösztöndíjtámogatás igényléséhez van szükség),
• Külföldre történő igazolás családi állapotról, házasságkötés idejéről, lakcímről,
• Család összetételére vonatkozó igazolás, E401 nyomtatvány,
• Külföldi nyugdíj folyósításához életbenléti igazolás kiállítása,
• Özvegyi nyugdíj igénylése, élettársi kapcsolat bejelentése hiánypótlásként,
• Új személyi azonosítóról és lakcímről szóló hatósági igazolvány kiállítása iránti kérelem,
• Személyazonosító igazolvány eltulajdonításának, megsemmisülésének, elvesztésének, megrongálódásának, illetve megtalálásának bejelentése,
• Lakóhely címének, megváltoztatásának bejelentése és nyilvántartásba vétele, valamint a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány kiadása (lakcímbejelentés),
• Papíralapú hiteles tulajdonilap-másolat szolgáltatás iránti kérelem,
• Ingatlan-nyilvántartási térképi adatbázisból kiadott hiteles térképmásolat iránti kérelem.
A korábbi szokásoktól eltérően fenti ügyekben a Polgármesteri Hivatal nem járhat el.
Megértésüket köszönjük!