A mobilizált kormányablakokban – többek között – személyi igazolvány igénylésével, lakcírnváltozás
bejelentésével, jogosítvánnyal, parkolási igazolvánnyal, diákigazolvánnyal, útlevéllel,DÁP regisztrációval
és ügyfélkapu regisztrációval kapcsolatos ügyintézésre is helyben nyílik lehetősége a települések
lakosságának. Amennyiben adott ügytípus illeték,-vagy díjköteles, a helyszínen bankkártyás fizetésre
van mód. Amennyiben az ügyfél nem rendelkezik bankkártyával,úgy a településen működő Postán
(Mobil Postán) van lehetőség csekkbefizetésre.
9173 Győrladamér, Szent István u. 41.
Telefon/fax: +36 96/352-016
Ügyfélfogadás
Hétfő | 8.00-12.00, 12.30-16.00 |
Kedd | 8.00-12.00, 12.30-16.00 |
Szerda | NINCS ügyfélfogadás |
Csütörtök | 8.00-12.00, 12.30-16.00 |
Pénteken | NINCS ügyfélfogadás |